myVaillant Pro Service, jouw verbinding met een nieuwe servicewereld!

myVaillant Pro Service blijft volledig gratis
Je hebt exclusief toegang tot myVaillant Pro Service en alle nieuwe mogelijkheden voor beheer op afstand. Profiteer van toestelbewaking op afstand, gedetailleerde storings- en performance geschiedenis. Je kunt nu ook op afstand de schema's, stooklijn en andere instellingen wijzigen.

Over myVaillant Pro Service
Vaillant heeft in 2006 de eBUS-communicatietechnologie geïntroduceerd. Hierdoor kunnen Vaillant toestellen met elkaar ‘praten’ en gegevens over de prestaties van het verwarmingssysteem en zijn componenten leveren. Deze technologie betekent nu dat Vaillant installateurs kan ondersteunen om hun klanten extra service en ondersteuning te bieden - met behulp van myVaillant Pro Service.
De oplossing, welke beschikbaar is als webpagina én app, stelt installateurs in staat om de ketelinstallaties van hun klanten op afstand te bewaken, met toegang tot gedetailleerde prestatiegegevens, foutcodegeschiedenis en diagnostische inzichten - allemaal binnen enkele online stappen.

Ontdek hoe myVaillant Pro Service jouw bedrijf kan helpen
Storing? Direct inzichtelijk!
Onmiddellijk op de hoogte worden gebracht van een storing in het toestel van een klant. Je krijgt inzichtelijk hoe je het probleem kunt verhelpen, zodat je vooruit kunt plannen en een nog efficiënter eerste bezoek kunt plannen.Intelligente reparaties
Ontvang technische data over storingen om reparaties vooraf in te schatten en eventuele te vervangen onderdelen mee te brengen tijdens het bezoek. Door van tevoren te weten welke onderdelen je nodig hebt, worden je reparatiebezoeken efficiënter.Productdocumentatie en code-assistent
Altijd gratis toegang tot up-to-date installatiehandleidingen, gebruikersinstructies, bedradingsschema's met exploded views en de slimme code-assistent met verklaringen en oplossingen.Toestelbewaking op afstand
Bekijk eenvoudig de datapunten van het toestel terwijl je onderweg bent en beheer zelfs indien dat nodig is de tijdprogramma's van klanten die zijn ingesteld op hun thermostaat.Gedetailleerde storingsgeschiedenis en informatie
Op tijd en datum geordende service- en storingsgeschiedenis voor elk aangesloten toestel, en de meest recente storingsinformatie die beschikbaar is voor alle ondersteunde toestellen.Klantenoverzicht
Beheer eenvoudig klanten en hun toestellen in de beveiligde klantendatabase. Je hebt zo direct het model en het serienummer van het toestel dat bij de klant is geïnstalleerd inzichtelijk.Planbare business
Plan meerdere service- en reparatiebezoeken efficiënter door gebruik te maken van de inzichten in storingen en reserveonderdelen.QR-servicecode uitlezen
Scan eenvoudig de QR-servicecode van het toestel en verkrijg direct op locatie een on-site analyse. Let wel: niet alle toestellen ondersteunen dit.
Aan de slag met myVaillant Pro Service
1. Ga naar: myVaillant Pro Login of download de app in de App store of Google Play store
2. Log in met jouw myVaillant Pro (voorheen Installatienet) gegevens. Nog geen account? Vraag hier een account aan.
3. Ervaar het gemak! Profiteer direct van de vele gratis functies en koppel binnenkort jouw eerste verwarmingssysteem met bijvoorbeeld een sensoHOME of sensoCOMFORT regeling + sensoNET gateway.