Mijn huis, mijn comfort

myVaillant Pro Service, jouw verbinding met een nieuwe servicewereld!

myVAILLANT Pro app via smartphone
  • Beheer op afstand je verwarmingsinstallaties
  • Altijd up-to-date productinformatie en code-assistent bij de hand
  • Bespaar op tijd en kosten door efficiënter te werken
  • Bied een hogere service-standaard aan je klanten
  • Beschikbaar als webpagina én app

myVaillant Pro Service blijft volledig gratis

Je hebt exclusief toegang tot myVaillant Pro Service en alle nieuwe mogelijkheden voor beheer op afstand. Profiteer van toestelbewaking op afstand, gedetailleerde storings- en performance geschiedenis. Je kunt nu ook op afstand de schema's, stooklijn en andere instellingen wijzigen.

myVaillant Pro

Over myVaillant Pro Service

Vaillant heeft in 2006 de eBUS-communicatietechnologie geïntroduceerd. Hierdoor kunnen Vaillant toestellen met elkaar ‘praten’ en gegevens over de prestaties van het verwarmingssysteem en zijn componenten leveren. Deze technologie betekent nu dat Vaillant installateurs kan ondersteunen om hun klanten extra service en ondersteuning te bieden - met behulp van myVaillant Pro Service.

De oplossing, welke beschikbaar is als webpagina én app, stelt installateurs in staat om de ketelinstallaties van hun klanten op afstand te bewaken, met toegang tot gedetailleerde prestatiegegevens, foutcodegeschiedenis en diagnostische inzichten - allemaal binnen enkele online stappen.

Video

Meer video's?

Check nu alle myVaillant Pro clips

Ontdek hoe myVaillant Pro Service jouw bedrijf kan helpen

Storing? Direct inzichtelijk!

Onmiddellijk op de hoogte worden gebracht van een storing in het toestel van een klant. Je krijgt inzichtelijk hoe je het probleem kunt verhelpen, zodat je vooruit kunt plannen en een nog efficiënter eerste bezoek kunt plannen.

Intelligente reparaties

Ontvang technische data over storingen om reparaties vooraf in te schatten en eventuele te vervangen onderdelen mee te brengen tijdens het bezoek. Door van tevoren te weten welke onderdelen je nodig hebt, worden je reparatiebezoeken efficiënter.

Productdocumentatie en code-assistent

Altijd gratis toegang tot up-to-date installatiehandleidingen, gebruikersinstructies, bedradingsschema's met exploded views en de slimme code-assistent met verklaringen en oplossingen.

Toestelbewaking op afstand

Bekijk eenvoudig de datapunten van het toestel terwijl je onderweg bent en beheer zelfs indien dat nodig is de tijdprogramma's van klanten die zijn ingesteld op hun thermostaat.

Gedetailleerde storingsgeschiedenis en informatie

Op tijd en datum geordende service- en storingsgeschiedenis voor elk aangesloten toestel, en de meest recente storingsinformatie die beschikbaar is voor alle ondersteunde toestellen.

Klantenoverzicht

Beheer eenvoudig klanten en hun toestellen in de beveiligde klantendatabase. Je hebt zo direct het model en het serienummer van het toestel dat bij de klant is geïnstalleerd inzichtelijk.

Planbare business

Plan meerdere service- en reparatiebezoeken efficiënter door gebruik te maken van de inzichten in storingen en reserveonderdelen.

QR-servicecode uitlezen

Scan eenvoudig de QR-servicecode van het toestel en verkrijg direct op locatie een on-site analyse. Let wel: niet alle toestellen ondersteunen dit.
myVaillant Pro app op telefoon in de werkbus

Aan de slag met myVaillant Pro Service

1. Ga naar: myVaillant Pro Login of download de app in de App store of Google Play store

2. Log in met jouw myVaillant Pro (voorheen Installatienet) gegevens. Nog geen account? Vraag hier een account aan.

3. Ervaar het gemak! Profiteer direct van de vele gratis functies en koppel binnenkort jouw eerste verwarmingssysteem met bijvoorbeeld een sensoHOME of sensoCOMFORT regeling + sensoNET gateway.

Exclusief voor Vaillant installateurs. Log direct in met je inloggegevens van myVaillant Pro.

Webversie myVaillant Pro

Webversie

Gebruik op een computer.
QR code android

Voor Android

Applicatie voor Android producten.
QR code Apple

Voor iOS

Applicatie voor Apple producten.

Veelgestelde vragen